Praktijkverhalen

De FNRS telt momenteel ruim 440 leden en daar zijn wij trots op! Wij geven u dan ook graag een kijkje achter de schermen bij een aantal van onze leden. Op deze pagina vindt u de verhalen van onze leden. Wie zijn zij, wat doen zij en waarom hebben zij zich aangesloten bij de FNRS? U leest het hieronder terug.

De Lourenshoeve: stilstand door aansprakelijkheid

De paardensport is een prachtige, maar ook risicovolle sport.

Manege Middenhof: sport voor iedereen, van beginners tot subtop

Bij Manege Middenhof in Maassluis is iedereen welkom: van kinderen die hun eerste rondje stappen tot ruiters die op subtopniveau presteren. Het unieke...

Utopia Equestrian Estate: bouwen aan de toekomst

Ondernemers en avonturiers Esther en Wiro Bakker hebben met het nieuwgebouwde Utopia Equestrian Estate een paardendroom waargemaakt.

De Larense Manege: het belang van gezonde paarden

Welke ondernemer je ook spreekt, het welbevinden van de paarden is doorslaggevend voor de gezondheid van een hippisch bedrijf.

De Randhoeve: geen uitzondering op gezondheid

Welke ondernemer je ook spreekt, het welbevinden van de paarden is doorslaggevend voor de gezondheid van een hippisch bedrijf.

Stal Fan It Fjildhûs: grootste rijkdom is gezondheid

Uiteindelijk is gezondheid je grootste rijkdom, dat geldt voor een paard net zo goed.

Bereden Politie Nederland: waarborgen van welzijn

De Bereden Politie Nederland vervult een unieke en belangrijke rol in het politiewerk. Politiepaarden zijn niet alleen indrukwekkende verschijningen tijdens...

De kracht van online marketing: hoe drie bedrijven hun succes hebben versterkt

Puur Terschelling is uitgegroeid tot meer dan alleen een vakantiebestemming; inmiddels is het een begrip in binnen- en buitenland.

De kracht van online marketing: hoe drie bedrijven hun succes hebben versterkt

De naam Bartels behoeft voor veel hippische ondernemers geen introductie. De achternaam van deze internationaal bekende familie is door de jaren heen...

De kracht van online marketing: hoe drie bedrijven hun succes hebben versterkt

Door sociale media actief in te zetten voor onder andere de evenementen op Stal Jacobs is de klantenkring gestegen